Tisztelt Ügyfeleink!

A még jobb kiszolgálás érdekében 2022. július 18-tól a garanciális és a javításra leadni kívánt Alcor készülékek átvétele megváltozik, és bevezetjük a Pickup & Return szolgáltatást. Csak jelzi igényét az ügyintézésre, mi pedig futárt küldünk és elhozzuk a hibás készüléket.
A továbbiakban az eddig ismert átvételi pontokon már nem lehet készüléket személyesen leadni.

Ez a szolgáltatásunk csak érvényes garanciával rendelkező, mechanikus sérüléstől mentes termékek esetében tudjuk biztosítani!

Kérjük, hogy az elérhetőségeknél megadott telefonszámon, vagy e-mail címen vegyék fel szervizünkkel a kapcsolatot!

1. Az Alcor garanciáról

Az Alcor Digitalnál kiemelt hangsúlyt helyezünk a termékeink minőségére és megbízhatóságára. Valamennyi készülékünk többszintű minőségellenőrzésen jut keresztül a gyártás folyamán, kezdve a beépített alkatrészek ellenőrzésétől egészen a kész termékek hosszú idejű „izzasztó” tesztjéig. A készülékek elektronikája mellett a működtető szoftver (firmware) is többlépcsős, összetett tesztelésen esik át.

Ugyanakkor még a szoros és körültekintő minőségbiztosítás mellett is előfordulnak meghibásodások. A hibás készülékek javítása jól felszerelt központi szervizünkben, felkészült szakembereink által történik. Célunk, hogy a szervizelési folyamat gyors és hatékony legyen, hogy Felhasználóink számára minél kisebb kellemetlenséget okozzon. A javítás mellett fontos számunkra a precíz terméktámogatás, illetve a minél részletesebb termékinformáció biztosítása is, hiszen célunk a felhőtlen felhasználói élmény elérése.

2. Mielőtt szervizbe küldené a készüléket

Kérjük, hogy tanulmányozza át figyelmesen a készülék felhasználói kézikönyvét, illetve amennyiben lehetősége van rá, az Alcor Digital márkaoldalt, mert elképzelhető, hogy így gyors megoldást talál a felmerült problémára.

Amennyiben nem sikerült megoldást találni, kérjük az alábbi lépéseket végezze el.

a. Táblagépek esetén

Próbálja meg tölteni a készüléket, ha van rá lehetőség másik adapterrel is.
Rendellenes működés esetén hozza gyári állapotba a készüléket. (Beállítások – Biztonsági mentés és visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása.)
Egy széthajtott gemkapoccsal, esetleg egy kis tű segítségével nyomja meg a Reset gombot, amennyiben az adott modellen található ilyen.
Ha Ön gyakorlott felhasználó, akkor az Alcor Digital weboldalán található Letöltés menüpont alatt található lehetőségek közül próbáljon meg letölteni az adott készülékhez tartozó szoftverfrissítést.
Interneteléréssel kapcsolatos problémák esetén ellenőrizze internet kapcsolatát, illetve indítsa újra router berendezését.
A Google Play marketen lévő programok működésével kapcsolatos problémák esetében, a szoftver gyártójával vegye fel elsősorban a kapcsolatot.
Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor juttassa el a készüléket a szervizünkbe.

b. DVB-T és DVB-C vevők esetén

Áramtalanítsa a készüléket. Várjon kb. 30 másodpercet, majd csatlakoztassa újra a hálózathoz.
Amennyiben a távvezérlőre nem reagál a vevő, akkor legelőször próbáljon meg elemet cserélni.
Vételi problémák esetén ellenőrizze az antenna csatlakozást, valamint az antennát, esetleg az antenna irányán, elhelyezésén változtasson.
Próbálja meg újra megkerestetni a csatornákat. (Menü - Automatikus keresés)
Megjelenítési probléma esetén próbálja ki a készüléket másik kábellel is a televízióhoz csatlakoztatni. Ellenőrizze, hogy televíziókészüléke képes a beállított felbontás és képfrissítés megjelenítésére, kezelésére.
MinDig TV minősített készülékeink a kikapcsoló gomb megnyomását követően egy rövid ideig még bekapcsolva maradnak. Ez nem hibajelenség, ekkor a készülék televízióadásból elérhető szoftverfrissítést keres. A keresés végeztével az eszköz automatikusan készenléti állapotba kapcsol.
Nem vételi problémák esetén próbálja meg a készülék szoftverét frissíteni. (Az Alcor Digital weboldalon található Letöltés menüpont)
A fogható csatornák listáját, valamint a DVB-T sugárzásról technikai adatokat a MinDig TV lefedettség oldalán találhat.
Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor juttassa el a készüléket szervizünkbe.

2.1 Mit küldjek a szervizbe?

Amikor szervizbe küldi a készüléket, kérjük minden esetben csomagolja mellé a jótállás meglétét igazoló dokumentumokat!

  • Kitöltött, lepecsételt garancialevelet, vagy a vásárlás időpontját igazoló számlát, blokkot
  • Azokat a tartozékokat is küldje be, amelyekkel a készülék használata során problémát észlelt. (adapter, USB kábel, távvezérlő stb.)
  • Minél pontosabb hibaleírást.
    A lehető legpontosabban írja le, hogy milyen körülmények között jelentkezett a probléma! A túl általános (nem működik, rossz, stb.) hibaleírások azt eredményezhetik, hogy a tesztelés során nem tudjuk a hibát megfelelően feltárni, így elhárítani sem.

Természetesen, a garanciálisnak vélt hibák esetén a vásárlás helyén is leadhatják, ekkor az áruház, bolt juttatja majd el hozzánk. Ezekben az esetekben a javított készülékeket futárral fogjuk visszaküldeni, garanciálisnak bizonyult javítások esetében díjmentesen. Ebben az esetben kiemelten fontos a pontos hibaleírás, valamint hogy a visszaküldési címet, a kapcsolattartási adatokat (telefonszám, e-mail cím) is pontosan adják meg!

3. Az Alcor Digital központi szerviz elérhetősége

Expert Zrt. Alcor Digital szerviz
Cím: 2151 Fót, Telkes Mária út 2. "B" kapu (HelloParks)
Nyitvatartás:
 
H-Cs: 8:00-16:30
 P: 8:00-15:30
Telefon: +36 20 500-8080
E-mail: alcorszerviz@expert.hu

4. Tájékoztatás a szerviz folyamatról

A beérkezett készülék adatait a szervizrendszerünkben rögzítjük. A szoftverben nyomon követhető a készülék javítása, esetleges előélete. Itt védett módon itt tároljuk az ügyfelek adatait, elérhetőségeit.

Mindig törekszünk a lehető legrövidebb idő alatt befejezni a javításokat.

A várható átfutási időről, valamint a javítás aktuális állapotáról ügyfeleink a szerviz elérhetőségeinek valamelyikén érdeklődhetnek.

Nem garanciális készülékek javítása esetén a leadott készülékeket szakembereink bevizsgálják, és e-mailben, SMS-ben, végső esetben telefonon árajánlatot adnak. Az árajánlatokra írásban (e-mail, SMS) kérünk visszaigazolást, az elfogadásról, vagy az elutasításról. A visszaigazolás beérkezéséig a javítási munkálatokat nem kezdjük meg.

5. Szerviz díjak

Javítás a jótállás keretein belül díjtalan.
A meghibásodott készülékek bevizsgálása díjtalan.

Garancián túli javítások díjtételei
Általános szerviz óradíj: bruttó 6000 Ft
Alkatrész költség: a mindenkori árajánlat szerint
Sürgősségi felár: bruttó 4000 Ft*

* A sürgősségi felár kizárólag külön kérésre kerül felszámításra, akkor, ha a készülék 4 munkanapon belül elkészül és a tulajdonos erről telefonos értesítést kap.

Az értesítéstől számított 30 napon túl a szervizben hagyott készülékekért bruttó 2000 Ft/hó tárolási díjat számítunk fel.

A fenti díjak 2013. szeptember 1-től érvényesek.

Kattints tovább a termékekért

Facebook

Kövess minket facebookon!

Ne maradj le a legfrissebb híreinkről, akcióinkról és nyereményjátékainkról.
Kövess minket és csatlakozz az új Alcor világához.